En 08:a bosatt i Peking

Sista kvällen!

2010-01-11 @ 20:27:42



Nu är det sista kvällen för mig som tonåring. Imorn blir jag 20 och räknas väl då som vuxen? Hur ska det gå egentligen? :P Jag har lite blandade känslor inför tjugo. För det första försvinner ju ettan och ersätts av en tvåa. Det känns lite ovant. Sen har inte mina föräldrar någonting med mig att göra längre (alltså med min ekonomi osv). Men samtidigt känns det ganska skönt. Däremot kan jag stanna på 20 ett tag tror jag :P

Idag hade vi stallmöte också och vi planerade lite jobbhelger och tävlingar. Det är fullt upp hela våren kan jag ju säga! :P Men det blir roligt! Jag är iaf ledig i helgen och kan åka hem och bli firad av släkt och vänner :)

Nu ska jag dricka te och återgå till mina valnötter och russin :)
Puss!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mamma

Puss min "lilla" 19- åring:-)

Du kommer alltid att vara min lilla gullunge.

ÄLSKAR DIG!

Din Mamma

2010-01-11 @ 21:37:06


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback