En 08:a bosatt i Peking

R.I.P JERA <3

2010-01-05 @ 19:54:48



Idag hissar vi halvflagg på Ullevi Gård... Det var ingen av våra hästar i stallet som gick bort men en annan på gården. Jera hade tarmvred och togs bort idag mitt på dagen. Hon blev 19 år och var världens snällaste och goaste häst! Må hon vila i frid <3

I övrigt har dagen varit ganska så bra. Jag vaknade dock och mådde riktigt dåligt imorse så jag har tagit det lite lugnare idag än vad jag gjorde igår. Det har även varit 18 minus här under dagen så det har varit ganska så jobbigt att andas med rethosta... Men nu mår jag faktiskt lite bättre tror jag :) Jag ska ta och försöka trycka i mig en clementin innan jag går och lägger mig men just nu är jag väldigt mätt :P Jag åt pasta med en sås gjord på 1 paket bacon, 2 dl lätt creame fraiche med örter och sen hade jag i vitlök och broccoli. Det slutade iaf med att jag år upp allting :P haha!

Puss!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback