En 08:a bosatt i Peking

Nytt år, nytt liv!

2010-01-10 @ 21:53:26

Idag har jag städat, tittat på film, ridit och handlat. Jag har bestämt mig för att börja ett nytt och lite sundare liv nu. Så nu är det slut på kakor, chips, godis och allt annat sött mitt i veckorna. Det får bli bara på helgerna! Så idag har jag köpt valnötter, hasselnötter, mandlar, russin, apelsiner och risifrutti som jag kan äta istället. Det känns väldigt bra :)

Nu ligger jag i min nybäddade säng och är nyduschad. Väldigt skönt! Imorn är det jobb som gäller och jag hoppas att förkylningen hunnit gå bort ännu mer tills imornbitti.

Natti natt!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback