En 08:a bosatt i Peking

Min födelsedag!

2010-01-12 @ 20:30:52







Idag är det min födelsedag och jag fyller hela 20 år! Det är galet vad fort tiden går! Dagen har iaf varit bra. Den började väl redan inatt när jag fick sms 00.01 :) Sen blev jag väckt med av ett telefonsamtal som innehöll födelsedagssång :) Sen har det varit sms och samtal i princip hela dagen. Sen på eftermiddagen fick jag ett blommogram levererat enda fram till stallet. Det var en jättefin bukett!

Nu har jag och Malin precis börjat komma till slutet av våran middag. Vi har ätit klyftpotatis, fläskfile, bearnaisesås och sallad. Sen till efterrätt blev det självklart kladdkaka med sprutgrädde! :D

TACK SÅ JÄTTEMYCKET FÖR ALLA FINA GRATULATIONER!

Puss och kram!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback