En 08:a bosatt i Peking

Malins födelsedag!

2010-01-07 @ 20:59:43

Idag är det Malins 22-årsdag! :) Den har väl iof varit som alla andra dagar fast vi har haft det riktigt trevligt här på kvällen :) Jag och Malin lagad klyftpotatis, kyckling, bearneaisesås, broccoli och vi drack cider till. Till efterrätt åt vi kladdkaka. Alice och Bella kom förbi och jag lärde de vika servettfigurer haha. Det krävdes lite tålamod :P

Tove har ridit Happy idag och han är inte riktigt fräsch. Eller ja han är som sist jag skulle sätta igång honom. Han känns lite stel och oren. Han blir lätt det när han vilar och det är kallt. Så vi får väl se om några dagar om han är bättre. Det borde bli det iaf!

Nej nu ska jag sova! Jag är helt slut!
Bilder kommer ev imorn om jag orkar!
Godnatt!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mamma

Grattis till Malin:-)

hipp hipp hurra, hurra, hurra ,hurra!Vilken smarrig födelsedagsmiddag.

Puss Mamma

2010-01-07 @ 21:08:51


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback