En 08:a bosatt i Peking

Filmmys!

2010-01-09 @ 17:02:14

Idag har jag och Malin inte gjort något vettigt alls! Båda är lediga och det är 23 minus utanför så det känns som att det inte gör så mycket att vi hållt oss inne hela dagen... Jag är fortfarande väldigt förkyld och har ont i halsen fortfarande. Tror dock bara att det är ett virus nu som jag hoppas försvinner tills på måndag eftersom jag börjar jobba då igen.

Så under dagen har vi bara suttit under våra täcken och ätit massa godis (och då menar jag alldeles för mycket!) och tittat på film. Det har varit väldigt skönt men jag är samtidigt väldigt rastlös nu. Men ja vet ju att jag måste ta det lugnt om jag ska bli frisk nån gång. Det är faktiskt jävligt segt!

Nu har jag precis legat och snackat lite i tele och jag funderar på att gå ner och borsta Happy lite snart. Sen måste jag duscha,bädda rent och laga mat. Jag har inte lust med nått ut av det! Jag vill bara bli frisk :P Sen fyller ja ju 20 på tisdag så ja börjar få lite ångest över att jag blir gammal :P

Puss!

 

 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback