En 08:a bosatt i Peking

Dödens död!

2010-01-04 @ 20:24:59

Nu är jag ta me fan helt slut. Har precis ätit lite mackor och te och sitter och tittar på Bones. Jag har inte nån feber längre men är väldigt förkyld och har lite ont i halsen fortfarande, sen har jag även fått rethosta typ. Så varje gång jag tar ett djupt andetag börjar jag hosta fast jag kan inte hosta ordentligt. Väldigt drygt!

Dagen i annars har väl gått okej. Lite väö segt eftersom jag är sjuk men annars så. Jag tömkörde Happy nu på kvällen och han var fin men sen när vi kom in i stallet igen fick han helt plötsligt kolik? Väldigt konstigt... Men det ör bara att hoppas på att det går över till imorn!

Snart ska jag sova så jag kanske kan ta mig upp ur sängen imorn med!



Puss!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback