En 08:a bosatt i Peking

3 Januari

2010-01-03 @ 19:34:32







Idag var jag ledig och jag sov till 11.20! det händer nästan aldrig att jag sover så länge så jag behövde verkligen det! Sen har jag inte gjort en enda vettig sak under hela dagen! Jag har bara legat på soffan och tittat på tv eller suttit framför datan. Jag har inte ens varit utanför dörren på hela dagen. Å andra sidan är det väl så det ska vara när man är sjuk. Jag har iaf ingen feber längre och halsontet går åt rätt håll iaf!

Men trots allt som händer runt omkring just nu och att jag fortfarande är sjuk så är jag jävligt glad! Det finns många människor omkring mig just nu som gör mig väldigt glad! De har varit ute ur min värld ett tag men nu börjar saker och ting ordna upp sig så vi har fått tillbaka kontakten :) Sen finns det även nya människor som kommit in i mitt liv och förgyllt små stunder :)

Jag mår nog rätt bra ändå :)

Puss!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mamma

Guud så fina :-)

Det syns att de gillar varandra.

Puss Mamma

2010-01-04 @ 18:37:20


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback