En 08:a bosatt i Peking

2010!

2010-01-02 @ 17:15:15

Ja då har man ett helt nytt år framför sig och jag vet bara vad som väntar de första 6 månaderna! Det känns ganska så spännande för jag har verkligen ingen aning om vad jag ska göra efter jag slutat jobba här på Dressyrhoppet. Jag antar att jag kommer flytta tillbaka till Stockholm. Men vad jag ska göra sen är lite oklart. Jag funderar på att utbulda mig till personlig tränare, men jag måste kolla hur mycket jobb det finns nu innan jag ansöker. Men först av allt ska jag vara ledig hela juli och augusti och bara leva livet! :D

Imorn är jag ledig istället för på måndag men vi får väl se om jag orkar jobba då iaf. Är verkligen helt slut och jag har fortfarande ont i halsen trots att jag ätit penicillin i 5 dagar nu... =/ Men jag hoppas på att jag ska vara frisk snart för jag börjar bli ganska så trött på det här nu!

Snart ska jag äta bakpotatis och skinkröra! Det ska bli väldigt gott! Här kommer några bilder från nyår!











Vill även säga grattis till min pappa som fyller 43 år idag!



GRATTIS!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback