En 08:a bosatt i Peking

Tisdag!

2009-09-29 @ 20:48:24


Hej!

Idag har det varit en riktigt trevlig höstdag i Norrköping! Jag har skrittat på min häst idag efter ca 2 veckors vila. Han var inte galen idag utan skötte sig och tyckte mest att det var skönt att röra lite på sig!

Nu på kvällen har jag varit ganska så duktig och städad lite grann på mitt rum. Jag kände att när jag inte ens hade en liten del av golvytan som inte var täckt av kläder kanske det var dags att röja lite grann....

Just nu sitter jag, Malin och Filippa och tittar på Idol. Jag har lite ont i huvudet men jag har tagit en Ipren och hoppas på att det ska försvinna snart :)

Imorn är det dressyrträning som gäller. Jag har redan träningsvärk i magen sen jag red i måndags! Det lär ju inte bli bättre efter imorn!

Nej nu ska jag nog ta lite glass tror jag! :)

Puss!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback