En 08:a bosatt i Peking

Ny arbetsvecka!

2009-09-28 @ 21:06:06



Hejsan!
Jaha då var det måndag igen och jag har en 7-dagars vecka framför mig. Känns ju inte så himla roligt men det är inte så mycket att göra åt saken. Idag kom det iaf 2 st praktikanter som ska vara här i 2 veckor. De var duktiga så vi blev klara rätt tidigt idag! =)

Jag har även varit iväg med Happy på återbesök idag hos veterinären. Han är inte halt längre men är stel och lite motvillig i sina rörelser. Så det blev en till behandling i hovled och kotled båda fram. Men om 3 veckor tror vi att han ska vara bra iaf! Jag håller tummarna!

Jag har även gjort något lite galet ikväll... Jag tyckte att Happy´s svans var ganska så tunn och sliten. Så jag frågade Malin vad vi skulle göra och vi bestämde oss för att klippa av den :P Så ja nu har min häst en ganska så kort svans! Men vi klippte inte av hela utan bara halva haha! Det ser förjävligt ut!

Nu är det Anna Anka som gäller! Ha en bra kväll!
Puss!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback