En 08:a bosatt i Peking

Korna är lösa!

2009-09-02 @ 20:32:41

Tja!
Idag har det varit en riktigt bra dag tycker jag. Jag tränade på Candy och det gich verkligen hur bra som helst! =) Sen duschade jag Happy och han tyckte det var jättemysigt.

Nu är det nästan helt bestämt att jag och Malin ska köra på körskola nu varje onsdag i Peking City :P det ska bli kul!

Kvällen har varit väkdigt underhållande! Helt plötsligt kom 5 kossor springandes! De hade rymt från boden och det blev ett jävla liv när de sprang runt stallet :p Det såg riktigt kul ut när alla sprang efter kossorna och försökte jaga bort de :P

Snart är det dags att lägga sig i sängen! =) Ska bli skönt att sova =)

Ha det bra! <3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: oskar

Vilka kor det måste varit!

Helt otroligt att dem orkade springa runt staller när dem rymt ändå från boden till norrköping! ganska galet att ingen fångat dm på vägen eller att ingen blivit påkörd eller liknande! ;)

2009-09-03 @ 06:42:09


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback