En 08:a bosatt i Peking

Helg i Sthlm!

2009-09-27 @ 21:32:29

Hej!
Nu har jag precis kommit hem till Norrköping igen och ätit middag efter en helg i Sthlm. Mamma kom och hämtade mig på centralen vid 19.20 på fredagskvällen. Sen när jag kom hem åt vi grillad rostasfilé, färsk potatis och glass till efterrätt. Sen satt vi och pratade lite grann innan jag gick och la mig. Jag var helt slut i fredags efter veckan...

I lördags var det Km i gevär ställning, K-pist ligg och K-pist ställning. Jag vann ligg Km i K-pist så det var ju ganska så roligt. Men jag har inte några direkta förväntningar längre när det gäller skyttet eftersom jag inte tränar längre. Men hur det än är så är jag alltid en lika dålig förlorare har jag märkt! Så det var ju bara tur att jag vann en klass iaf :P

Efter skyttet övningskörde jag och pappa en del i Älvsjö. Det gick bra tycker jag :) Sen hoppade jag av hemma hos Mickan och åt middag och gjorde mig iordning för att gå ut.

Det var jag, Mickan, Emma och Kim som möttes upp först och tog några öl på ett ställe i gamla stan. Vi hade det jättetrevligt fram tills det kom 5-6 st killar från Boston, USA och klämde sig ner i soffan. De hade målat sina naglar röda med nagellack och hade även gjort "stripes" på kinderna. Som vanligt kunde inte jag hålla käften så jag började prata tillbaka när de ställde frågor. Det slutade med att han frågade om jag ville gå på en dejt med honom. Han hade även svårt att förstå "my space, your space". Men till slut fick vi iväg de efter att Kim sagt att vi hade en tjejkväll och det bara fanns plats för 4. Då blev han sur och gick.

Men det var inte sista gången vi såg honom. När vi skulle gå på toa såg han oss och jag och Mickan gick in på samma toa för att slippa honom. Väl inne på toa hade någon satt upp en lapp som det stog Leif på så jag vi satte oss på toan Leif och sen gick vi ut. Innan vi gick därifrån frågade han mig om jag kunde ge honom en kyss. Jag kan ju säga att det var inte ens nära att han fick en!

Sen åkte vi till Odenplan och mötte upp Leffler och co och satt på nån bar med live-musik. Jag vet inte riktigt hur länge vi satt där men sen drog vi tillbaka till gamla stan en sväng och sen åkte jag och Mickan hem.

Idag har jag inte gjort ett piss. Kom hem vid strax efter 04.00 imorse så jag gick upp ur sängen vid halv 1 ungefär :P Men det var skönt att bara få vara och inte göra något. Sedan pratade jag med Malin en del och fick höra att det var kaos hemma i Norrköping så jag blev inte alls motiverad till att åka hem! Men nu sitter jag iaf i soffan och äter choklad och tittar på Hitch! Imorn ska jag på återbesök med Happy till veterinären. Jag hoppas att det går bra!










Puss!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback