En 08:a bosatt i Peking

Happy day!

2009-09-30 @ 20:48:43



Hej!
Idag har det varit en väldigt bra dag i Peking! Vädret har varit på topp men det börjar bli väldigt kallt! Imorse var det frost i gräset och på stalltaket! Så nu är det långkalsonger som gäller!

Idag var det dressyträning på Rival som gällde. Vi övade byten och piruetter, vilket gick bra! :) Så det var riktigt roligt! Vid 16.30 var vi nästan klara i stallet men då skulle Carro ta över så vi kunde plugga körkortsteori. Så hela eftermiddagen har jag och Malin suttit och läst :) Jag har bara 98 sidor kvar i boken :)

Nu sitter vi och tittar på Idol i soffan och jag har precis klämt i mig 2 rader choklad, 4 kakor och glass! :P haha riktigt gott! Däremot så vet jag inte riktigt hur dåligt de har sjungit på Idol... Men jag hoppas det blir bättre snart!

Puss!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback