En 08:a bosatt i Peking

En vanlig tisdag

2009-09-01 @ 20:54:31

Hej hopp!
Den här dagen har inte varit någon speciell dag. Allting har flytit på bra men ändå så har jag varit seg som fan! Men vädret har iaf varit på topp här i Peking! Nästan sommarvärme :) Jag och Malin satt och svullade min kladdkaka tillsammans med glass. Det var hur gott som helst!

Nu ligger jag i sängen och pratar i telefon men jag ska snart avsluta och försöka sova! Men imorgon är en ny härlig dag full med massor av saker att göra!





Sov gott, det ska jag göra! Men först får ni njuta av denna otroliga hingst som slagit nytt världsrekord! Grymt fin! <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback