En 08:a bosatt i Peking

Tvätt överallt!

2009-10-20 @ 20:43:58





Just nu är det verkligen kaos i våran tvättstuga nere i stallet! Det är tvätt överallt och vi kan inte tvätta hur mycket som helst för det måste ju hinna torka också... Det känns som att vi itne gör annat än tvättar och tar undan täcken, schabrak och lindor som har torkat.

Idag vaknade både jag och Malin och var hur trötta som helst! Vi funderade på att vara magsjuka eller något för vi inte orkade. Men vi gick ner iaf till stallet och körde på. Men på eftermiddagen gick det väldigt långsamt! Vi har kommit fram till att man är jävligt trött 75% av dagen, trött 20% och mindre trött ca 5% av dagen. Med andra ord är man mer eller mindre trött konstant! :P

Nu har jag iaf fått i mig lite middag :) Det blev tortellini, bacon och en färskostsås :) Sen har jag även varit duktig och gjort koksaltlösning som jag ska ha och tvätta Happys ögon med. De är nämligen lite rinniga just nu..

snart är det dags att krypa i säng och läsa några sidor teori. Men först blir det lite glass och nyponsoppa :)

Puss!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback