En 08:a bosatt i Peking

Tröttare än tröttast!

2009-10-07 @ 21:31:57

Idag har jag verkligen varit riktigt trött och seg! Inatt blev det inte så mycket sova, eller jag har sovit väldigt lätt och va uppe sent... Det började med att jag inte var trött så jag låg framför datan för länge. Sen pratade ja en stund i tele och då var klockan helt plötsligt kvart över elva... Sen fyller en kompis år idag så då bestämde jag mig för att jag skulle ringa 00.01 och säga grattis. Så det gjorde jag och sen pratade vi typ till 00.45 och sen somnade jag. Men ja vaknade igen vid halv 5 av ett sms, och ja hade telen på ljudlös! Så jag sov inte alls i nån djupsömn!

Sen har dagen flytit på föbannat segt idag.... Vi har klippt massa hästar både idag och igår och sen har vi börjat packa inför tävlingarna i helgen. Vi har även haft dressyrträning idag, det gick väldigt bra! Jag red på Aermondo och han var riktigt duktig!

Nu ligger jag i sängen och önskar att jag kunde somna direkt så jag fick sova länge och kanske vara pigg imorn. Men jag tror inte att jag kommer att somna på ett tag trots att jag är tröttare än tröttast!

Godnatt!

 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback