En 08:a bosatt i Peking

Tacos och kladdkaka!

2009-10-14 @ 21:43:53





Idag har både jag och Malin varit jättetrötta! Det har känts som att allt har gått jättelångsamt... Men vi har iaf hunnit klippa Balett "Bettan". Jag har nästan inte sett en häst med så lång päls som hon hade! Det var helt sjukt! Men nu är hon iaf väldigt fin och det ser ut som en helt ny häst :)

Efter lunch märkte jag att Happy hade lämnat kvar sin lunchmat och att han hade rört omkring i boxen. Så jag gick ut till honom för att kolla om han hade int i magen. Jag säger bara en sak: KOLIK! Så jag tog in honom igen så fick han vara inne. Men nu när jag var nere och fodra verkade han inte ha lika ont längre och det rör på sig inne i tarmarna iaf! :)

Vid halv sju kom Evelina hit och vi gjorde tacos. Det var supergott och till efterrätt gjorde jag en kladdkaka med mintkrokant i, MUMS! Så nu är vi alla väldigt mätta iaf :)

Nu ska jag sova! :) Ska bli väldigt skönt!
Godnatt!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback