En 08:a bosatt i Peking

Städdag!

2009-10-05 @ 21:17:40



Idag har jag varit ledig eftersom jag jobbade helg. Dagen började med att jag vaknade halv 11. Det var så himla skönt att få sova ut! Efter jag ätit frukost började jag städa på mitt rum. Jag plockade upp all smutstvätt som låg på golvet och röjde av allt skräp som låg på bord och hyllos. Sen tvättade jag även all tvätt som var smutsig och bäddade rent i min säng! Däremot har jag inte hunnit dammsuga det än och det är fortfarande saker kvar att lägga undan och tvätt att vika. Men det är mycket bättre än innan! Skoj var med mig och städade, men som ni ser på bilden var han inte till så himla stor hjälp... :P

Vid halv sex gick jag ner till stallet och började borsta på Happy. Det är helt sjukt vad jag blir glad av att se den hästen. Jag kan verkligen vara på hur dåligt humör som helst och sen började jag borsta på honom och då släpper allt. Vi skrittade en sväng på utebanan och det var väldigt skönt att få vädra tankarna lite grann. Har haft lite mycket i huvudet under dagen...

Nu har jag precis ätit middag och sitter och tittar på "Svenska Hollywoodfruar". Asså det kan ju inte bli roligare än att se på Maria Montazami. "Jag tar på mig läppstift 3-4 gånger i timmen, MUMS!" haha...

Puss!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Trodde först att det var en "affe" du hade på golvet:-)

Puss puss Mamma

2009-10-06 @ 20:24:04


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback