En 08:a bosatt i Peking

Sömngångare?

2009-10-08 @ 20:59:50

Just nu känns det nästan som att jag går i sömnen... Imorse när jag vaknade var jag verkligen hur trött som helst! Det kändes som att jag gick i sömnen haha! Allting idag tog en himla tid så vi kom inte upp på lunch förrän klockan tre... Då hade vi allting kvar i stallet, kul! Men jag och Malin försökte vända på det hela och se det positivt och vi bestämde oss för att köra gärnet! När vi mockade hade vi tävling så den gick jävligt fort. Sen gjorde vi höpåsar, sopade, smörjde och plockade undan täcken och skydden på 1 h och 15 min ;) Vi kändes oss väldigt nöjda!

Nu har jag precis ätit lite middag, det blev tortellini med smält ost! Ska snart gå och lägga mig tror jag men vi måste se klart på CSI Miami först och äta lite choklad :P

Puss!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback