En 08:a bosatt i Peking

Slapparhelg!

2009-10-11 @ 21:59:37



Under helgen har det varit lite dålig uppdatering för jag har inte varit vid datan. Igår städade jag hela mitt rum och det blev verkligen jättefint! Malin och jag flyttade även en garderob från ett annat rum in till mitt. Det var inte det lättaste kan jag ju säga... Först skulle vi få ut den från ett rum och sedan igenom hela huset och in i mitt rum och det var en tvättmaskin ivägen och väggen var lite ivägen oxå :P Men på nått sett gick det iaf! Vi sa hela tiden "Kvinnor kan!". Sen gick vi upp på loftet och hämtade ner en liten hylla som vi ställde in i mitt rum också så det blev nästan lite fint :)

Sen kom mitt mongo hit och vi gick ner till stallet och gick en sväng med Happy :) Han tyckte att det var skönt att få komma ut lite :) Sen åkte vi och Malin till Skärblacka för att köpa pizza och cola. Sen blev det en slapparkväll framför tv:n. Skönt!

Idag vet jag inte riktigt vad som hände med dagen. Jag vaknade inte så förbannat sent men kom inte hur sängen förrän efter två... :P Så idag har jag inte gjort så mycket mer än varit nere hos Happy och gått en sväng!

Nu sitter jag och Malin och har ett väldigt djupt samtal framför "Evan Almighty" :) Jag ska snart gå och lägga mig!

Godnatt!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback