En 08:a bosatt i Peking

SKITDAG!

2009-10-01 @ 20:22:59


Idag har det verkligen inte varit min dag... För det första regnade det imorse när jag gick upp. Bara det känns ju inte så kul när man ska vara i ett stall hela dagen... Men men allting flöt på bra och det såg ut som att vi skulle bli klara tidigt. Så vid 12 skulle vi köra våran hoppträning. Jag var inte alls sugen på det idag och det blev ju inte bättre när jag började rida heller! Jag hoppade Crazy och jag tyckte inte alls att jag hade någon kontroll över hela situationen och jag var säkert påväg av mer än 10 gånger. Ena gången höll jag på att landa i gödselkärran... Så mitt under träningen hoppade jag av i farten och gick fram till min chef och sa att jag inte tänkte hoppa mer. Jag var väl kanske inte på mitt bästa humör då men det slutade med att jag satt upp igen iaf och fortsatte rida. Men det slutade med att jag började gråta för att jag blev så himla arg och besviken på mig själv för att det inte gick bra... En aning fjantigt och olikt mig men jag orkade verkligen inte med det idag. Men jag kämpade mig igenom och det slutade med att båda mina chefer stog och peppade mig medan jag var skitsur...

Efter träningen skulle Micke fotografera oss för han ville ha en visningsbild på telefonen när vi ringer. Men jag var inte speciellt sugen på att vara med på bild för tillfället och jag sa även att jag har dolt nummer så den kommer inte synas iaf. Så jag började gå ut ur ridhuset tillbaka mot stallet men då kommer han springande efter mig och ska fota mig ändå. Men jag kan ju säga att han inte fick en bild på mitt ansikte iaf! Sen började Carro skratta åt mig och sa att jag visst hade lite humör och att jag var envis. För Micke är väldigt envis och hon sa att inte ens han rådde sig på mig...

Nu har jag precis ätit middag och sitter och tittar på Idol som vanligt. Sen blir det sängen, är helt slut idag!

Sov gott! 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback