En 08:a bosatt i Peking

Oktober och det känns som December!

2009-10-02 @ 21:46:17



Imorse när jag vaknade var det 5 minus utanför dörren! Jag vet inte riktigt om jag flyttade mer söderut för det märks fan inte! Det var helt vitt ute av all frost och det kändes inte som att det bara var oktober utan snarare mer som december!

Idag har det varit en lite jobbig dag faktiskt. Både Noak och Candy har åkt idag så det är riktigt tomt i stallet! Men de kommer att få det bra hos sina nya ägare!

I helgen ska jag jobba och jag är helt själv. Malin och Tove har åkt till Skåne för att hälsa på Amanda och Sandra. Och Filippa flyttar in i sin nya lägenhet så hon har fullt upp med det. Så nu sitter jag och har precis tittat på Idol och ska gå och ta en dusch. Jag och Filippa skulle ha plockat majs ikväll hos bonden men det känns som att det inte blir några majskolvar ikväll :P det får kanske bli imorn ist :P

Godnatt!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mickan

Har Candy flyttat?

tyckte ju om henne

2009-10-02 @ 22:01:08
URL: http://mickantraning.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback