En 08:a bosatt i Peking

Mitt stjärntecken

2009-10-18 @ 19:11:47



Stenbocken

Planet: Saturnus
Element: Jord

Uppdrag: Att leda - på ett materiellt, hemlighetsfullt, tankfullt och strategiskt sätt.

Lite nyckelord

Praktisk och förtänksam
Ambitiös och disciplinerad
Tålmodig och noggrann
Humoristisk och reserverad
Pessimistisk
Gnidig och missunnsam

Planering är hans starka sida. Vill gärna ha ordning och reda omkring sig. En ensamvarg drar sig gärna undan från andra, men kan även vara mycket social. Ger mycket av sig själv på sitt arbete. Är väldigt envis.
Känslomässigt är de ganska svala och kan ha svårt att visa sina rätta känslor i ett förhållande.
Är trofast vid sin partner när han hittar rätt.

Jag tycker att det här stämmer lite för bra in på mig, eller vad tycker ni?

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Farmor Erik

Stämmer kusligt bra, på gränsen till obehagligt. Och då talar jag för mig själv oxå!

Tur att man hittat rätt partner i alla fall ;-)



Puss & Kram



Papsen

2009-10-19 @ 22:55:06


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback