En 08:a bosatt i Peking

Lite trött och sliten!

2009-10-28 @ 20:21:39



Vaknade upp och va jävligt seg imorse, men jag har blivitt en jävel på att ta mig upp i tid iaf så jag var ju uppe i god tid. Men kroppen va lite seg idag och ja va trött så det kändes som att det skulle bli en lång dag. Sen självklart när det är en sån dag händer det som inte får hända. Min chef flög av och slog sig ganska rejält så han kunde inte rida mer... Då fick jag rida alla hästar som var kvar istället... Jag red träning på 2 för Carro så jag var ganska så mör efter det!

Vi skulle ha slutat vid 16.00 idag för att gå upp och plugga körkortsteori men vi kom upp vid 17.00 istället. Men nu har jag iaf läst igenom hela boken en gång :) Ska väl läsa den en gång till kan jag tänka mig så jag får in allt!

Just nu ligger jag faktiskt i sängen och är mätt som bara den! Har ätit banan i ugn med choklad, hasselnötter och glass! Mycket gott! Jag tror iof inte att jag kommer kunna somna precis nu för Strömgren sitter i rummet bredvid och spelar gitarr och sjunger lite haha :P

Puss!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Papsen

Va duktig du är. Fixar programet senast till helgen.



Puss!

2009-10-28 @ 21:28:52


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback