En 08:a bosatt i Peking

Långrykt!

2009-10-17 @ 20:22:28



Idag blev det inte så himla mycket gjort, men lite saker har jag gjort iaf :) Jag har tvättat all min tvätt och städat mitt rum och bäddat rent. Sen har jag även läst igenom mammas labbrapport och kommenterat den lite grann så hon kan redigera den. Det var faktiskt några bra saker!

Sen har jag flätat ner Happys man så den inte ska stå rakt upp utan ligga på samma sida. Sen gav jag honom en ordentlig långrykt så nu finns det nästan inge stöv kvar i pälsen! Det blev däremot ingen ridning eller promenad idag för det blåste väldigt mycket. Hade jag gått utanför stallet med honom hade nog allting varit farligt och jag vet inte riktigt hur det hade gått för oss egentligen! Så det blev inget av med det.

Nu har jag precis ätit lite middag och sitter och ser på AFV :) Det är ganska så underhållande faktiskt!

Puss!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback