En 08:a bosatt i Peking

Kanelbullens dag!

2009-10-04 @ 19:42:32


Jaha idag på eftermiddagen insåg jag att jag helt hade missat att det var kanelbullens dag idag...! Det var ju ganska så tråkigt att komma på det i efterhand. Så istället för kanelbullar idag så har jag precis stoppat in en hemgjord kladdkaka i ugnen för att kompensera upp det hela! :) Det är inte en bulle men jag har iaf bakat!

Just nu är det "Top Model" på tv som gäller. Sen efter det börjar "Ensam mamma söker" som vi följer slaviskt i detta hus... :P Jag personligen tycker att det är en ganska så fånigt och pinsamt program men Malin vill se det och då sitter vi och skäms åt alla som gör bort sig! :)

Imorn är jag ledig! Då blir det sovmorgon!
Puss!

 

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: agnes

har du gjort bloggdesignen själv?? så jävla snygg.., skulle du kunna göra en åt mej och cornelia ochså.. Puss agnes

2009-10-04 @ 20:47:52


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback