En 08:a bosatt i Peking

Kallt, kallt, KALLT!

2009-10-13 @ 20:46:50

Imorse när vi skulle gå ner stallet var det verkligen skitkallt! Okej om det inte hade blåst men nu blåste det som fan och det gjorde att det blev ännu kallare. Jag tyckte det räckte med att det var -3 grader men det tyckte inte vädret! Men jag fick iaf upp värmen efter ett tag eftersom Micke och Carro åkt till Flyinge på Breeders så ska jag rida alla Mickes hästar som är kvar. Jag var väldigt stolt över mina små 4-åringar idag för de skötte sig jättebra och var väldigt söta! :)

Nu har jag och Malin precis kommit upp från stallet och vi sitter och dricker te och äter bulle :) Det tog lite längre tid än vad vi planerade att ta in unghästarna... Sandy sket fullständigt i att jag gick bredvid henne så hon sprang typ framför mig. Jag försökte att få stopp på henne men jag började bara att skratta! Det gjorde inte sken bättre att Malin också började skratta så det gick lite som det gick :P Men nu står de inne iaf :) Sen när vi skulle ta in Matrix och Aragon ville inte Aragon ha på sig grimman så det tog lite tid... Det gjorde ju inte saken bättre att det var nattsvart ute också :P Men nu är allt klart för dagen och jag ska gå och sova snart!

Puss!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback