En 08:a bosatt i Peking

Jag ska bli rik på kladdkaka!

2009-10-15 @ 20:43:00





Idag har vi haft perfekt höstväder på Ullevi Gård. Blå himmel, sol och inte så mycket blåst, riktigt skönt! Hästarna har skött sig och Happys kolik är borta. Malin och jag har gjort ett städryck i stallet så nu är det ganska så fint i stallet :)

När jag stog och longerade Humlan idag på utebanan kom Pernilla inkörandes med sin bil och sa att hon hade hört att jag hade bakat en väldigt god kladdkaka. Så hon bad ytterst snällt om att få smaka och det fick hon. Det resulterade i att hon vill att jag ska baka en sån kaka när hon säger till och sen får jag betalt för det :P Haha och hon sa att det var den godaste hon ätit så vi får väl se när hon ber om att få en.

Sen när vi kom upp följde Trixa med oss upp och hon har ju en för skön stil när hon både ligger och sitter. Hon ser ut att inte ha några ben i kroppen! Hon sitter rakt upp och ner på rumpan och när hon ligger är benen verkligen bara rakt ut! Men hon är ju helt underbar! :)

Nu sitter vi och tittat på CSI Miami och dricker te. Snart är det läggdags för jag är så himla trött!

Puss!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback