En 08:a bosatt i Peking

Hektisk helg!

2009-10-26 @ 21:32:03





Malin



Strömgren



Flipster

Den här helgen har jag haft fullt upp och just nu är jag helt död! Jag har ju jobbat hela helgen och jag började vid 6 båda dagarna. I lördags kom min pappa vid 12 och då åkte vi in till stan och käkade chinabuffé. Sen övningskörde jag fram till fyra och då var det dags att ta in alla hästar och fixa inför kvällen. Vid halv nio åkte jag, Malin, Natta, Strömgren och Tove till Flipster för att va med på hennes inflyttningsfest. Vi var där en stund och sen åkte vi iväg på en annan fest som Malins kompis var på. Där lyckades jag träffa 3 killar varav den ena tjatade till sig mitt nummer. Men jag var inte riktigt med på noterna då så jag tänkte att han inte skulle komma ihåg att höra av sig...

Sen blev det utgång på Otten bara det att jag insåg när vi stod i kön att jag hade glömt min väska kvar på festen haha så vi fick åka tillbaka... Sen när vi väl stog i kön igen fick jag för mig att jag skulle gå och hämta min dricka i bilen. Bara det att jag tappade bort mig själv en aning och hittade inte bilen :P Så jag fick hämta Sofia så hon fick komma och hjälpa mig... När jag väl hade drickan skule jag bara ta itu med nästa problem: öppna det. Jag försökte mot en sandlåda och sedan ett träd men sen kom det två killar förbi som tyckte jag såg ut att behöva hjälp....

Jag har ingen aning om när vi kom hem men klockan ringde 05.20 på söndagen och då vaknade jag och var fortfarande full... Så jag försökte gå upp och spy men det gick inte så det var bara att ta sig ner till stallet ändå... Allting gick jävligt segt då ska jag säga! Men vid halv ett på dagen började jag iaf att känna mig nykter! :D Sen vid 20.00 på kvällen fick jag ett mess från killen jag träffade på festen, FAN oxå! Trpdde han hade glömt :P

Idag har jag sovit till 10.20 och inte gjort så mycket mer än att tvätta lite och gå med Happy. Så det har varit väldigt skönt! Nu ska jag sova!

Godnatt!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: agnes

Unge , dricker sig full , inte bra Madde :) ( Skojade bara ) Sen håller på o spyr ... MADDE....Puss

2009-10-27 @ 09:32:36


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback