En 08:a bosatt i Peking

Hälsopsykologi

2009-10-06 @ 20:12:14

Idag har dagen flytit på bra. Vädret har varit ganska så härligt här och jag hoppas att det kan fortsätta att hålla i sig! Idag när jag kom upp på lunchen hade jag fått ett brev från Hälsouniversitet i Linköping. De hade gjort ett slumpmässigt urval av kvinnor via folkbokföringsregistret för att göra en undersökning och jag var en av dessa.

Undersökningen bestod av en hälsopsykologisk enkät på 3 sidor som man skulle fylla i för att se hur svenska kvinnor uppfattar sitt utseende. Så jag har precis fyllt i den och ska skicka iväg den så fort jag passerar en brevlåda. Av de som svarat på undersökningen blir en del tillfrågade att vara med i en intervju på ca en timme som utvärderar uppfattningen om sig själv mer utförligt. Så ja, vi får väl se om jag måste ta mig till enheten för Hälsopsykologi på Universitetssjukhuset i Linköping!

Puss!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback