En 08:a bosatt i Peking

Gym, neh tack!

2009-10-29 @ 20:36:59











Idag har vi haft fixardag på Ullevi Gård. Vi började med att fulla sand i fållorna. Jag och Malin har skottat 15 grävskopor med sand! Det vad bland det segaste jag gjort, men vi sa ju att man kunde ha det värre. Typ sitta på ett kontor.

När vi var klara med fållorna la vi in 6 skopor spån i stallgången som skulle skottas ut och trampas på och vattnas. Jag kan ju säga att man inte behöver gå på något gym när man jobbar här! Armarna var ganska så sega efter 5 timmar med konstant skottning! Men nu är det gjort iaf :)

Nu sitter jag framför tv:n i soffan med Tove, Malin och Strömgren :) Jag har precis ätit banan och glass idag igen :P Det var väldigt gott och jag kände mig förtjänt utav det! :)

Jag har kommit fram till att jag är väldigt klantig och fumlig. Igår hade jag t.ex. sönder ett glas. Och idag när jag stod och vattnade gången märkte jag inte att jag sprutade vatten på låret samtidigt som jag skrev ett sms... :P Så från och med nu kommer jag nog nämna "Dagens klantigaste". :P

Puss!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mamma

Guud vad ni är duktiga och starka!! Va smarrigt med banan och glass. Det var du verkligen värd!!

Puss o Kram Mamma.

2009-10-29 @ 20:57:30

Postat av: isabella

Madde va du är snuskig som äter banan!!!

2009-11-03 @ 19:04:40


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback