En 08:a bosatt i Peking

Funny friday!

2009-10-23 @ 21:21:53

Imorse började vi halv sju för att hinna med att mocka till alla innan åtta. Jag va ganska så trött när jag gick upp och jag vet inte vad som tog så lång tid idag men det kändes segt hela förmiddagen... Men sen efter lunch blev Malin och jag övertrötta och det blev flumm! Men då gick eftermiddagen ganska så fort iaf :) Vi sjöng en del och körde några fina danssteg längs stallgången ;)

Nu är Malins kompis Natta här och vi sitter och tittar på Idol :) Jag ska snart gå och lägga mig för imorn börjar jag jobba vid 06.00 för att hinna med allting. Vid 12.00 kommer pappa ner och vi ska övningsköra så tills dess måste jag ha gjort klart allt i stallet så det bara är insläppet kvar. Sen på kvällen är det inflyttningsfest och utgång efter det! Jag kommer vara helt slut på söndag kväll! Men då känner jag ju att jag lever iaf! :)

Puss!

 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback