En 08:a bosatt i Peking

Frost, regn och blåst!

2009-10-03 @ 13:35:07



Jag förstår inte hur hon kunde höra fel!

Imorse var det frost (som vanligt) ute men inte lika kallt som igår. Det såg faktiskt ut som att det skulle bli en fin dag idag. Vid halv 9 kom Sofia och sa att det skulle bli regn och storm. Då kände jag att jag inte hade någon lust alls med det vädret! Men det var fortfarande fint väder ute då!

Men nu har jag precis ätit lunch och det blåser och regnar ute! Det är ett riktigt jävla skitväder! Fast som tur är har jag inte så överdrivet mycket kvar att göra i stallet. Jag hoppas på att kunna vara klar till 17.00 iaf :)

Nu ska jag gå ner och göra lite höpåsar och rida Happy!

Puss!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback