En 08:a bosatt i Peking

Fint oktoberväder!

2009-10-18 @ 14:45:19



Idag är det riktigt härligt oktoberväder ute! Det blåser ingenting och det är strålande sol. På morgonen har jag suttit och pluggat körkortsteori. Inte så himla kul men det måste göras. Nu har jga faktiskt bara 53 sidor kvar :)

Vid halv ett gick jag ner till stallet och red Happy. Vi skrittade på utebanan i det fina vädret och han skötte sig faktiskt idag utan problem. Det var mycket skönt! Däremot tycker jag inte att han känns riktigt fräsch i höger fra och han är lite, lite mer svullen i vänster fram. Men jag och Malin ska springa lite med han ikväll i stallgången och se hur han ser ut.

Nu ska jag lägga in lite bra musik på min telefon och sen ska jag ta en promenad i vädret och rensa mina tankar lite grann! Det ska bli riktigt skönt faktiskt!

Puss!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback