En 08:a bosatt i Peking

Ny arbetsvecka!

2009-10-19 @ 20:41:16

Idag har jag som sagt jobbat själv eftersom Malin jobbade i helgen. Dagen började jävligt segt för Micke hade inte tömt gödselvagnen så jag kunde inte börja mocka förrän han hade gjort det. Så jag blev väl klar med mockningen vid 10. Och då kom Micke och vi började packa upp alla saker från förra veckan som de hade med sig i Flyinge. Så vid 11.00 började han rida första hästen och då kom hovslagaren också och då var jag tvungen att hålla koll på hästarna som skulle skos. Just då kändes det som att jag aldrig skulle bli klar i stallet. Men det flöt på bra sen och jag var klar vid 18.40 :)

Nu på kvällen har vi haft förhör av Strömgren för hon har "kanske" en "pojkvän". Och det kommer man ju inte undan med utan att ha berättat detaljer! :P Men det ser ut som att vi får träffa honom på lördag när vi ska på inflyttningsfest ;)

Snart ska jag faktiskt vara duktigt och gå och lägga mig! Har en plan att denna vecka gå och lägga mig senast klockan 21.00 varje kväll. Vi får se hur länge det håller... :P

Puss!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback