En 08:a bosatt i Peking

Zombie i höstsolen!

2009-10-09 @ 20:34:11

Igår va jag trött, idag är jag en zombie! Det var längesen jag kände mig så här orkeslös och mör i kroppen! Ändå så har jag inte gjort något speciellt idag. Har ridit ut på alla 4-åringar med Flipster vilket spårade ur som vanligt.. :P Sen blev Happy skodd på eftermiddagen och det blev lunch vid halv 2. Sen vet jag inte vad som hände men luften gick ur mig och jag orkade fanimej ingenting! Jag låg ovanpå spånbalarna och va helt död :P

Innan jag och Malin gick upp snodde vi majs av bonden haha :P så vi får väl se vad de smakar sen när vi ska äta dem :P Nu tittar vi på Idol och jag ska försöka äta lite middag men jag är inte hungrig faktiskt. Men något som är så in i helvete skönt är att jag är ledig hela helgen!







Puss!

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Vad skönt att du är ledig. Vi längtar efter dig här hemma. Hoppas du blir piggare snart och får bättre aptit.Älskar dig. Puss puss din Mamma.

2009-10-09 @ 22:04:21

Postat av: agnes

Snälla madde , KOM HEM , saknar dej enormt mkt <3

2009-10-11 @ 21:04:02

Postat av: agnes

Snälla madde , KOM HEM , saknar dej enormt mkt <3

2009-10-11 @ 21:04:02

Postat av: agnes

Snälla madde , KOM HEM , saknar dej enormt mkt <3

2009-10-11 @ 21:04:05


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback