En 08:a bosatt i Peking

Dimma överallt!

2009-10-21 @ 20:09:19





Imorse när vi gick ner till stallet var det väldigt mycket dimma ute och desto ljusare det blev desto mer dimma blev det. Men på eftermiddagen lättade det upp iaf så man kunde se lite!

Idag har vi haft dressyrträning och jag red på Balett en 10-åring som är utbildad upp till medelsvår men är inte där för tillfället. Så det var en hel del att slita med :P Men det gick väldigt bra och jag ska få träna på henne i helgen också. Jag vet däremot inte hur jag ska hinna med i helgen! Jag jobbar och på lördag kommer ev pappa hit och vi ska övningsköra från lunch. Sen ska jag på inflyttningsfest på kvällen och innan dess ska jag ha hunnit träna på Balett och ridit Happy :P Jag har inte ritkigt löst denna ekvation än!

På eftermiddagen fick jag ett mms från ett nummer jag inte känner igen och som jag inte hittar på internet heller. Det var en bild på en kudde och tre filtar. Det måste varit någon som skickade fel! :P

Imorn ska jag till veterinären med Happy och se om han är frisk. Vi åker redan vid 08.15 och innan dess måste stallet vara klart och hästarna vara ute. Så imorn får vi börja lite tidigare för att hinna! Det betyder att det blir tidig sänggång! Eller rättare sagt tidigare :)

Puss!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback