En 08:a bosatt i Peking

Bra dag!

2009-10-27 @ 20:15:48

Idag var jag en aning seg på morgonen när jag skulle gå upp men det var väl mycket för att vi skulle ha stallmöte idag oxå. Men när jag väl kom ner ch började mocka kände jag mig inte så trött längre och det har hållt i sig hela dagen. Väldigt skönt faktiskt! På mötet fick vi iaf mycket bra sagt och vi ska ha storröj på torsdag på gården.

Happy sköter sig nu när han går på lugnande :) Det känns väldigt skönt att han inte är helt störd att hålla på med. Imorn kommer en tjej som ska hjälpa oss lite då och då så det blir bra :) Sen är det även dressyrträning imorn och jag ska rida Balett.

Nu har jag precis ätit gröt och ska dricka te :) Sen blir det läggdags efter CSI Miami, SKÖNT!

Puss!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sandra

Hej Madde=) De är min kompis Emma som ska komma till er. Hon e as bra:) hihi

2009-10-27 @ 20:25:46


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback