En 08:a bosatt i Peking

Åt helvete med allt!

2009-10-12 @ 21:20:32



Idag har jag jag varit på ett jävla humör hela dagen. Det började redan igår kväll och kände att jag bara ville slå sönder något! Det var längesen jag var såhär arg... Sen gjorde det inte saken bättre att det var kallt som fan och blåste idag så jag tappade känseln i både händer och fötter!

Sen under lunchen kände jag att jag kanske höll på att bli på lite bättre humör när jag pratade med Filippa. Men nej, det blev jag inte. Sen skulle jag skritta Happy i ridhuset och han var en aning spänd idag så han dummade sig en del. Jag kännder att jag börjar bli jättetrött på att bara få skritta och att han aldrig blir fräsch! Nästa vecka ska vi tillbaka och se om han är bra. Men just nu känns det ganska så segt och jävligt. Han har även börjat tugga sönder sina täcken eftersom han inte tycker att det är så kul att stå i en liten fålla...

Nu sitter jag, Malin och Strömgren och tittar på extraprogrammet av "Svenska Hollywoodfruar". Men snart blir det sängen, har ingen lust att vara uppe mer idag!

Puss!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback