En 08:a bosatt i Peking

Äntligen fredag!

2009-10-16 @ 20:37:59



Nu är det äntligen fredag och jag är ledig i helgen!! Det känns väldigt skönt. Jag hade tänkt att åka hem till Stockholm idag men jag kände att jag inte orkar med att hela tiden vara på väg någonstans. Så i helgen är det lugnt för min del.

Idag har det inte varit lika bra väder som igår tyvärr... Det var väl helt okej på förmiddagen men sen började det att regna och blåsa. Men idag har jag och Malin varit väldigt duktiga iaf. Vi har röjt ur allting ur våran sadelkammare och skurat hyllorna. Så nu är det riktigt fint i den :)

Nu är Malins mamma och Tibo här :) Så nu sitter vi och tittar på Idol i soffan och har det allmänt skönt! Jag ska snart äta glass :)

Puss!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback