En 08:a bosatt i Peking

Work out!

2009-11-11 @ 19:31:53


Bild på Happy från April

Idag är jag fasen lite trött i kroppen! Det är lite jobbigt men jag har laddat upp kroppen med lite hemgjord köttfärssås till middag och nu sitter jag och trycker i mig massa onyttigt godis! :P Det som tog lite extra idag var att jag fick springa väldigt mycket med unghästarna och sedan lära en hur man gör när man blir longerad. Så jag fick jaga runt den på ridbanan i djup sand så jag blev lite trött. Sen var det dressyrträning för Carro och det gjorde ju mig inte piggare i kroppen direkt :P Men kul var det iaf :)

NU ska jag plugga lite vägmärken och vägmarkeringar sen ska jag försöka att ta mig till sängen och somna i skaplig tid så man är pigg imorn! :)

Puss!

 

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mamma

Åh va ni är FINA!!!!

PUSS

2009-11-12 @ 21:04:27


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback