En 08:a bosatt i Peking

Snöstorm i Peking!

2009-11-04 @ 21:17:11







Idag har det varit riktigt blåsigt och kallt i Peking! Och sen kan jag säga att det började snöa! Först började det lite försiktigt på morgonen och vid lunch så vräkte det ner stora flingor! Riktigt vinterväder var det fast ganska så mysigt när jag väl fått på mig täckbyxorna! :)

Idag skulle Malin följa med Carro på Lussanträning så jag blev kvar själv med hela stallet. Och först hade jag träning på Balett innan lunch så jag kom väl upp på lunch halv 3 och sen hade jag allting kvar att göra i stallet. Men jag körde på som fan och var klar till 8. Gud va härligt det är med 13 timmars arbetsdag och 15 min lunch! :D

Men men nu ligger jag iaf i sängen och ska snart sova! Ryggen är iaf bättre än igår :)

Godnatt!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mamma

Nu börjat det bli riktig julstämning. Snö ute och mumsiga pepparkakor inne:-)

Skönt att ryggen känns bättre idag.

Puss o Kram Mamma.

Ps. Fredrik tycker att jag ska skriva Morsan isf Mamma;-)

2009-11-04 @ 21:44:45


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback