En 08:a bosatt i Peking

Snart helg!

2009-11-05 @ 20:57:34



Idag började dagen ganska så bra iaf för vi löshoppade de flesta och sen var det bara 3 hästar kvar att rida. Micke hoppade 2 och jag hoppade Rival :) Det gick väldigt bra och det var kul. Så vid halv 12 var vi klara med alla hästarna och Micke kunde harva ridhuset eftersom Lussan skulle komma och hålla träningar för Carro.

Malin var tvungen att skicka in hästar till Carro så vi kom inte upp på lunch förrän 4 idag. Men som tur va hade vi fått macka och bulle av Carro vid 2 så vi överlevde iaf! :P

Nu sitter ja i soffan och väntar på att Micke ska ringa och säga att jag kan komma in och låna skrivaren. Sen blir det sänggång! Jag skulle få hjälp av en tjej imorn när Malin och Carro åker men så blir det inte för Carro sa att de inte åker så sent. Men vi vet ju alla hur det slutar... Så jag är lite sur faktiskt! Men inte mycket jag kan göra åt saken!

Godnatt!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback