En 08:a bosatt i Peking

Snart helg igen!

2009-11-19 @ 19:33:08

Idag har jag ridit hela dagen känns det som. Först löshoppade vi 3 hästar ochd et gick ju väldigt fort. Sen hade vi 3 hästar från stallet som skulle hoppas uppsuttet och jag red fram 2 av de. Sen fick jag assistera lite åt CC stallet och rida fram 2 av deras hästar till Micke. Sen skrittade jag ut på Rival och sist av allt red jag Happy :) Så det har avrit fullt upp idag men kul ändå :)

Imorn vid den här tiden är jag hemma i Stockholm!! Det ska bli så jävla skönt!!! Jag ska bara ta det lugnt, kanske försöka klippa mig och tona håret. Det ser inte så vackert ut just nu :P Men annars blir det nog lugnt :)

Nu ska Malin och jag snart äta kladdkaka! Det ska bli riktigt gott! :)

Puss!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: isabella

låter roligt hörru:) va kul att du kommer till sthlm synd att du inte kunde komma på dopet men du kanske får träffa lille anton en annan gång kram

2009-11-19 @ 22:13:11

Postat av: isabella

låter roligt hörru:) va kul att du kommer till sthlm synd att du inte kunde komma på dopet men du kanske får träffa lille anton en annan gång kram

2009-11-19 @ 22:14:35


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback