En 08:a bosatt i Peking

Seg som sirap!

2009-11-24 @ 20:17:26

Åh fy fan va jag är trött i kroppen!!! Idag har jag verkligen gått i sirap och varit näst intill orkeslös i kroppen! Jag förstår inte heller varför men det blir ju lite så när man är ledig en helg. Men nu är iaf dagen över och snart ska jag nog krypa ner i sängen!

Iadg höll jag på att bli sparkad i ansiktet. Jag skulle leda 2 hästar och då fick fölungarna och deras mammor damp i hagen och då fick den ena hästen oxå damp och då sprang hon upp framför mig och sen sparkade hon med bakbenen. Som tur va hann jag reagera och släppa henne så jag bara fick bakhoven på handen istället för ansiktet... Men jag gjorde mig inte illa iaf! :)

Puss!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback