En 08:a bosatt i Peking

Regn och lite mer regn!

2009-11-18 @ 20:13:04

Idag var jag lika seg och trött som vanligt när jag vaknade men det var bara att släpa sig upp ändå! Sen har hela dagen rullat på som vanligt (med andra ord inte så effektivt :P). Men idag var det iaf träning och jag fick rida en ny häst som heter Willy. Han va ganska så pigg men helt okej att rida. Sen red jag även Happy för första gången på ett tag :) Han skötte sig utmärkt och var inte alls pigg och dum utan bara snäll och söt! :) Det var väldigt roligt att få trava några varv på honom!

Nu sitter jag och Malin och dricker te och jag har ätit hasselnötter, en clementin och massa kakor med vit choklad! MUMS! Snart blir det sängen så man kanske blir lite piggare! Men jag har räknat ut att jag bara ska jobba 23 dagar till sen är jag julledig en vecka! :) Snart dags att boka tågbiljetter så jag får plats innan de tar slut!

Puss!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback