En 08:a bosatt i Peking

Monday again!

2009-11-02 @ 20:53:20

Idag har jag jobbat själv eftersom Malin jobbade helg och var ledig idag. Det blev en ganska så lång dag för jag kom upp för ca 1 timme sedan. Men jag har iaf inte varit så stressad idag och tyckt att det varit jobbigt utan det har rullat på bra ändå. Lunchen blev väl kanske lite sen men jag har ju överlevt förut! Och nu är det ju bara 4 dagar kvar sen är jag ledig igen! :)

Nu sitter jag och tittar på NCIS Miami och äter pepparkakor och dricker mjölk. Riktigt gott! :) Snart väntar sängen för jag är lite trött i kroppen ändå. Sen har jag väldigt torra händer och läppar så det bler till att smörja sig ordentligt inna jag sover. Mina självsprickor på händerna gör lite ont :P

Puss! 

 

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mamma

Vad gott det lät med pepparkakor och mjölk. Får lite julkänsla :-)

Puss o Kram Mamma

2009-11-02 @ 21:24:55


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback