En 08:a bosatt i Peking

Måndag

2009-11-23 @ 19:21:23

Imorse var jag uppe i tid och nere i stallet vid 06.50. Jag vet inte varför det gick så snabbt för mig på morgonen men det var ju trevligt iaf :) Strax efter sju kom Emma och hjälpte mig. Trots en trasig fålla som behövde lagas och en häst i fel hage så flöt allting på jättebra! Emma åkte vid halv ett och jag kunde gå upp på lunch vid 12.50 :)

Efter lunch flöt allting på bra och jag var klar i stallet vid strax innan halv 7 :) Så nu har jag precis ätit lite pytt i panna och sitter och tittar på tv innan jag ska gå ner och fodra kvällen. Just nu är det väldigt roligt på jobbet tycker jag :) Jag väntar bara på att jag ska få sätta igång Happy helt igen så vi kan börja trimma lite :)

Jag har lite ont i musklerna i ryggen och axlarna men annars så känns livet rätt bra faktiskt :) Det är väldigt positivt just nu och det är ju inte ens kallt än! :D Och nu har jag bara 20 dagar kvar tills min julledighet på 9 dagar :D

Puss!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback