En 08:a bosatt i Peking

Ledig måndag

2009-11-16 @ 19:44:20



Idag var jag ledig eftersom jag jobbade hela helgen. Men det blev ingen sovmorgon för min del. För det första somnade jag sent igår för jag satt och tittade på en film. Sen vaknade jag 06.44 imorse och va hungrig och kunde inte somna om. Sen kom Carina in och började städa för Carro skulle ha instruktörskurs för 17 stycken idag och då var det tvunget att vara lite fint i hallen och på toan. Så just nu är jag ganska så sliten och har ingen lust att jobba imorn! Men som tur är, är det ju bara en 4-dagarsvecka! :)

På eftermiddagen longerade jag Happy för första gången på länge. Han var väldigt pigg men såg fräsch ut så jag hoppas på att han är bra snart! Sen skulle jag klippa honom men det blev inte klart för han vägrade att stå stilla! Så till slut blev jag så arg så jag kände att jag skulle slå ihjäl honom om jag fortsatte! Så det får bli klart imorn istället!

Nu ska jag äta fiskgratäng som jag har gjort själv :) Hoppas att det är gott!

Puss!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback